Veluwse bruiloft
Het was een schitterende zomerse dag op de Veluwe. Het toneel voor de bruiloft van J&A. Op deze zomerse dag beginnen we in Nunspeet. Eerste bij de overdracht van de prachtige trouwauto, een stijlvolle Ford Mustang cabriolet. En daarna naar het ouderlijk huis even buiten het dorp voor het ophalen van de bruid. Haar ouders hadden het erf al leuk versiert met linten, ballonen, pompons en ballonnentoog. Het zou ook de plek zijn waar we na de reportage zouden lunchen met de daggasten en de groepsfoto’s met hen maken. Vanuit daar gingen we ook op pad, eerst voor de bruidsreportage op de Elspeetse heide en in de bossen bij Vierhouten. En later vanuit daar ook in kolonne richting het burgerlijk huwelijk.

Ophalen ouderlijkhuis Nunspeet
Twee jaar geleden vierden J & A hun liefde op een stralende zomerdag in juli. Het weer kon niet beter: warm, zonnig en perfect voor een buitenbruiloft. De dag begon met het ophalen van een prachtige klassieke donkerblauwe Ford Mustang cabrio. Na het ophalen van de bruid door haar bruidegom in Elspeet, begon het echte avontuur. Wat volgde, was een dag vol liefde, ontspanning, natuur én een tikkeltje hilariteit.


Trouwreportage tussen bos en vennen
Voor de trouwreportage kozen J & A voor de adembenemende omgeving van Vierhouten, de Elspeetse Heide, en in het bos bij Vierhouten . Op de Noorderheide en rondom een idyllisch bosvennetje maakten we foto’s die hun liefde en verbondenheid perfect weergaven. De Veluwe, met haar weidse natuur en rustige sfeer, is bij uitstek geschikt voor trouwfotografie.

Brokkenpiloot
Tijdens deze shoot zorgde de videograaf voor een onverwachte wending: zijn drone crashte midden op een eilandje in het ven. Hij twijfelde geen moment en ging in zijn onderbroek, door het water, naar het eiland om zijn drone veilig te stellen — een moment dat we niet snel zullen vergeten! Hoe zijn de drone beelden achteraf geworden?

Een persoonlijke en liefdevolle ceremonie
Na een gezellige lunch, groepsfoto’s en het feliciteren bij het ouderlijk huis in Elspeet, vertrok het gezelschap naar Herberg Nuwespete in Nunspeet. Daar vond buiten de burgerlijke ceremonie plaats. Een bijzonder moment was de kinderakte, die door de kinderen werd ondertekend — speciaal en ontroerend. Vervolgens reden J & A, opnieuw in hun stijlvolle cabrio, richting Hoog Soeren voor de kerkelijke inzegening. In de sfeervolle en prachtig gelegen kapel van Hoog Soeren bracht hun zoontje de ringen in een speciale koffer, alsof hij een geheime agent was. De dienst, geleid door Ilona Paauwe van DoorBrekers en ondersteund door het DoorBrekers aanbiddingsteam, was prachtig, intens, liefdevol en raakte vele harten.
Kerkelijke inzegening in Kapel van Hoog Soeren
Van erehaag tot photobooth op het feest
Na afloop van de kerkdienst vormden de gasten een feestelijke erehaag met bellenblaas. Met blije gezichten en liefdevolle felicitaties reed het bruidspaar naar Hotel de Hoeve in Nunspeet. Daar volgden speeches, gelukswensen en een sfeervol diner. De avond werd afgesloten met een spetterend feest, compleet met live coverband én een ludieke photobooth die ik mocht verzorgen. Deze zorgde voor hilarische foto’s en tastbare herinneringen aan een dag vol hoogtepunten.
Gerelateerde artikelen:
“Grow old with me” – huwelijk Paul & Rosa
Rosa en Paul wonen in Hilversum, daar hadden we bij hen thuis afgesproken om de voorbereidingen, de ontmoeting en het ophalen vast te leggen. Nadat de visagie en bruidskapsel van Rosa waren afgerond, was het tijd om de bruidsjurk aan te trekken en ons klaar te maken voor de “First Look”. De ontmoeting tussen Rosa en Paul in de achtertuin van hun huis in Hilversum.
Huwelijk Ruben & Mary
Voor het huwelijk van Ruben en Mary gaan we terug naar Kenya, waar ze elkaar een aantal jaar geleden hebben leren kennen. Daar sloeg de vonk over. En zijn ze ook volgens de Keniaanse traditie getrouwd. Inmiddels wonen ze in Nederland, maar een een echt trouwfeest met vrienden en familie was er nog niet van gekomen. Dus werd besloten om de bruiloftsfeest en het kerkelijk huwelijk in Nederland te plannen voor al hun vrienden en familie.
In het huwelijksbootje met David & Laura
De middag startte met de trouwceremonie op het overdekte terras van restaurant Eemlust. Dit is hun favoriete plek. Ze komen hier graag om te eten, of om even wat te drinken. Het lag dus voor de hand dat dit de locatie moest gaan worden voor de trouwdag. Op het terras zaten bij aankomst al alle gasten klaar, hier ook bij veel Britse familie van Laura. Zij waren speciaal overgekomen om het feest mee te vieren.
Ook prachtige trouwfoto's?
WIJ Fotografie
KVK 65430352
Straat van Corsica 99
3825 VB Amersfoort - Vathorst
06 - 111 66 172
Stuur me een appje!







